Datum/Tijd
Date(s) - 8 februari 2023
20:00 - 23:00
Locatie
BB gebouw Roeselare
Categorieën
Draag jij service voor je klanten ook hoog in het vaandel, maar geraak je soms gewoon niet rond? Doe je je best om voor al je klanten goed te doen, maar klagen je beste klanten? Een klantenbrief of klantengesprek is voor jou niet evident maar je wilt hier wel mee aan de slag. Dan is deze vorming misschien iets voor jou! We willen je kapstokken aanreiken voor een eigen systeem met verschillende niveaus van service verlening. Zo verhoog je je kansen om al je klanten tevreden te houden.
2 sprekers zullen hun ervaringen in de sector via de Operationele Groep siertelers & keten sterk² te komen toelichten.
- Patrick Meulemeester : klantensegmentatie : belang en hoe aanpakken
- Melanie Van Raaij : klantencommunicatie : belang en hoe start je hiermee
Graag een seintje als U erbij wil zijn bij : regine.debrabandere@webos-boomkwekers.be
Graag tot dan!
Het bestuur van WEBOS en ’t Westland.